ctos

מחקרים של גרטנר מראים כי עד שנת 2020 מספר המכשירים המחוברים (IoT) יעמוד על 21 מליארד לעומת 6.4 מיליון מכשירים מחוברים כיום. מדובר בעליה של כ- 30% מהשנה הקודמת! בפן הארגוני: נטען שמעל מחצית התהליכים שיטמיעו ארגונים יכילו מרכיבים של IoT.

לאחר שנים של הובלת מהלכים של שינוי במגזרים כמו: בריאות, ממשלה, ציבורי, טלקום, חינוך, פיננסים וארגונים עסקיים, אנו נדהמים לראות את השינויים שעוברת החברה שלנו ושבעצם אנחנו כל הזמן נמצאים מול “הדבר הגדול הבא”. אין ספק שהרגלי הצריכה השתנו ורף הציפיות של צרכנים מספקי השירות והמותגים עימם באים במגע עלה – הם רוצים שהכול ינתן להם לפי דרישה (on demand) , בצורה מאובטחת, ישירות מהנייד או מהמכשיר המחובר.

גם תהליכים ארגוניים וההתנהלות הארגונית עוברת שינויים מרחיקי לכת ונעזרת בטכנולוגיה לייצר יעילות, חסכון, חווית שירות לקוחות חדשה ועוד הרבה דברים נפלאים נוספים (אנו רואים זאת מהזווית שלנו כמובן- פתרונות חתימה דיגיטלית מאושרת).

אולם לצד היתרונות הרבים אנו חשופים היום לפגיעות הרבה יותר מבעבר. עם מספר פריצות האקרים שאינו מפסיק לעלות ועם יכולות משופרות של תכנות זדוניות, התמונה העתידית יכולה להראות קצת מטרידה. אז בואו נדבר על מה שניתן לעשות.

בחירת טכנולוגיה לעמידה בדרישות שהעתיד יציב בפנינו

How to choose the right technology?

המחלקה לעסקים, אנרגיה ואסטרטגיה תעשייתית (BEIS) בבריטניה הוציאו בחודש אוגוסט האחרון מסמך בנוגע לחתימות דיגיטליות ושירותי נאמנות (trust services). זאת בעקבות השינויים שנעשו בתקנה 910/2014 (EU) בנוגע להזדהות אלקטרונית ושירותי נאמנות (eIDAS). המסמך מבהיר את החוקים הקיימים וכן מציג מסגרת עבודה חוקתית חדשה עם החתימה הדיגיטלית, seals  ו- time stamps. גם בישראל מתעדכנים שינויים חוקתיים בכדי להתאים את הסטנדרטים לאיומים העתידים לבוא.

מדוע זה נוגע למאמר זה? ספקים אשר פועלים בהתאם לסטנדרטים שנקבעו בחוק מציעים ללקוחותיהם ודאות משפטית גדולה יותר ומעבר לכך, רמת הגנה משופרת.

ולכן כשבוחרים פתרון להטמעה בארגון חשוב ליישם טכנולוגיה מוכחת שתואמת תקנות והנחיות של חוקי המדינה כך שתוכלו לקדם מספר מטרות עסקיות בו זמנית, למשל: אבטחת המידע הארגוני והגברת הכושר המניעתי של הארגון בצד הטמעת פתרון להתייעלות.

חתימה דיגיטלית מאושרת – מפתרון ש”נחמד שיהיה” ליתרון הישרדותי לארגון

בניגוד לפתרונות חתימה דיגיטליים רגילים, פתרון שכולל חתימה דיגיטלית מאושרת עבר אישור של משרד המשפטים ועומד בסטנדרטים מחמירים של אבטחת מידע וזהות הגורם החותם. החתימה המאושרת תקפה חוקית ו”מכסה” אתכם בבית המשפט, כמו כן חתימה זו נחשבת בעלת רמת האבטחה הגבוהה ביותר בשוק.

למה מגיע לי כל הטוב הזה או מה זה נותן לי?

 digital signature benefits

digital signature - benefits

3 פתרונות שתוכלו להטמיע היום

digital signature server

שרת החיתום מבית ComsignTrust הינו כלי עצמתי אשר פותח בכדי לתת מענה לדרישה לאוטומציה של תהליכי חתימה ושליחת מסמכים מכל סוג שהוא, של ארגונים גדולים אשר שולחים אלפי (אם לא מאות אלפי) מסמכים בחודש. תוכלו לשלב את השרת בתהליך הפקת המסמכים הארגוני ובכך תאפשרו חתימה ושליחת כמות גדולה של מסמכים בדקות, בצורה מאובטחת ועם תקפות משפטית. השרת כולל HSM וניתן להוסיף שטח אחסון  << לפרטים נוספים >>.

POS_digital_signature_solution

חתימה על טבלטים לעמדות שירות ומכירה (POS) – לחוויית לקוח אולטימטיבית

פתרון המאפשר ללקוחותיכם לחתום על הסכמים וחוזים על גבי טבלטים בסניפים, מהבית או על הדרך. תורים מקוצרים, תהליך ידידותי, אין השענות על סריקה והדפסת מסמכים! הפתרון מספק גמישות מירבית לעמידה במגוון דרישות ומייצר לא רק התייעלות וחסכון אלא גם חווית שירות חדשנית. << לפרטים נוספים >>

Sign Online

פורטל חתימות אונליין- להחתים לקוחות, ספקים, עובדים, עמיתים ועוד, מכל מקום, בדקות

פורטל החתימות מבית ComsignTrust פותח בכדי לסייע בקשיים של תהליכים ארגוניים – פנימיים וחיצוניים. מעלים אל הפורטל את המסמכים ושולחים את הלינק בהודעה או במייל, לחתימה ע”י עמיתים, לקוחות וכל גורם אחר. הפורטל מאפשר לכם לנהל את המסמכים בצורה יעילה ומשופרת, הוא שולח תזכורות והתראות, מוודא שכל השדות נחתמו כמו שצריך ובכלליות הופך תהליך ארוך לקצר, פשוט וידידותי. << למדו עוד >>

אולי תתעניינו גם:

cost optimization -IT optimizatoion
the way to cut IT costs
How to choose the right technology?